• OMX Baltic−0,12%260,63
  • OMX Riga−0,57%880,96
  • OMX Tallinn−0,19%1 681,27
  • OMX Vilnius0,15%1 006,11
  • S&P 500−0,19%5 722,32
  • DOW 30−0,69%41 914,88
  • Nasdaq 0,04%18 082,21
  • FTSE 100−0,17%8 268,7
  • Nikkei 225−0,19%37 870,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,93
  • OMX Baltic−0,12%260,63
  • OMX Riga−0,57%880,96
  • OMX Tallinn−0,19%1 681,27
  • OMX Vilnius0,15%1 006,11
  • S&P 500−0,19%5 722,32
  • DOW 30−0,69%41 914,88
  • Nasdaq 0,04%18 082,21
  • FTSE 100−0,17%8 268,7
  • Nikkei 225−0,19%37 870,26
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,93
  • 19.03.15, 16:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maksuamet: püüame tulevikus telefoniteenust parandada

Maksu- ja tolliamet
  • Maksu- ja tolliamet Foto: Andres Haabu
Vastuseks täna ilmunud artiklitele „Investoril pole maksuameti infotelefonist abi“ ja „Maksuamet karistab investorit“ teatas maksuamet, et püüab tulevikus pakkuda telefoniteenust selliselt, et iga investor oma küsimustele ühe või teisel moel vastused saaks.
Järgneb maksuameti kommentaar:
Maksu- ja tolliameti üldtelefonilt, kuhu ajakirjanik nõu saamiseks helistas, saab abi üldisemates küsimustes. Kuna maksuteemasid on erinevaid ja küsimuste ulatus lai, on meil selle tarbeks eraldi liinid  - äriühingutele on juriidiliste isikute maksunõustamise infoliin 8800812 ning füüsilistele isikutele on füüsiliste isikute maksunõustamine numbril 8800811.
Hoolimata sellest, millisele telefonile inimene helistas, püüame alati olla abivalmid ja vajadusel suuname teisele liinile või kui meie teenindaja ei oska küsimusele kohe vastata, siis tavapraktika on see, et ta teeb probleemi endale selgeks ja helistab tagasi. Igal juhul võtame siin tagasisidet arvesse ja püüame tulevikus pakkuda telefoniteenust selliselt, et iga investor oma küsimustele moel või teisel vastused saaks.
Teema sai alguse sellest, kui meiega võttis ühendust murelik investor, kes ei saanud maksuameti infotelefonilt oma maksuküsimustele vastuseid, vaid selle asemel soovitati tal pöörduda pankade, väärtpaberikeskuse ja teiste institutsioonide poole. Äripärv tegi  ise kontrollkõne ja tuli tõdeda, et osale küsimustele vastuseid ei saanud. Ka ei suunatud meid investeerimiskontot puudutavates küsimustes teistele liinidele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.09.24, 13:51
Sileni vaikuseruumid liiguvad taastuvenergia abil nullheite suunas
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele